Llarga vida als llençolets

Aquest any comencem una nova iniciativa de reutilització dels llençols de la migdiada d’I3, en línia amb l’escola verda i sostenible que volem promoure des de l’AFA.

A finals del curs passat vam recollir llençolets que les famílies ens van donar i nosaltres els hem netejat i condicionat perquè les noves famílies els pugueu reutilitzar. Us recordem que, si encara no heu comprat el vostre llençol, encara el podeu demanar a través del següent formulari: https://forms.gle/XJWe6QwearhsMp9aA

Si ja l’heu comprat o heretat però us agrada la iniciativa, us comentem alguns consells que ens ajudaran a que en el futur els podeu donar a l’AFA perquè se segueixin reutilitzant:
1. Els llençols es marcaran amb un número identificador que, per protecció de dades, serà el mateix que s’assigna a cada infant des del menjador.
2. Cada llençol portarà un identificador visual neutre que permeti la identificació del llençol per part dels infants (teles amb diferents estampats i colors).
3. És important NO MARCAR AMB EL NOM els llençols, únicament amb el número assignat a l’infant.

Per qui es vulgui sumar a la iniciativa i participar d’una tarda en família fent comunitat, aviat organitzarem un petit taller per explicar el projecte i portarem màquines de cosir per a qui vulgui identificar el seu llençol amb robes estampades. Serà una tarda festiva, per fer conèixer-nos i passar una bona estona.
Benvingudes a l’escola i ens veiem aviat!