Quota de l’AFA curs 2024/2025

A l’última Assemblea de l’AFA, celebrada el 5 d’octubre de 2023, es va decidir per majoria rebaixar la quota de l’AFA 5€, aquest curs passarà de 25€ a 20€ per infant matriculat a l’escola. La quota anual permet participar directament en l’AFA, accedir a les activitats extraescolars i al casal d’estiu i ajuda a finançar les diferents activitats festives i lúdiques que l’AFA promou. La podeu abonar:

a) Fent un transferència al número IBAN ES97 3025 0018 9114 0001 3655 de la Caixa d’enginyers indicant nom, cognoms i curs de l’infant.

b) A través de bizum, seleccionant l’opció de “Donar a una ONG” de dins del menú d’Operacions i indicant el codi de l’ONG: 09758 i confirmant que correspon a l’“Afa de LEscola de Les Aigues”.

Un cop realitzat el pagament, enviar un correu a info@afaescoladelesaigues.org confirmant que heu realitzat el pagament i indicant el nom, cognoms i curs de l’infant.

Moltes gràcies.